Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych
Doszło do wypadku przy pracy w Twojej firmie? Podpowiadamy, jakie najważniejsze kroki należy wykonać w przypadku ustalania okoliczności i przyczyn wypadku, a także opracowania niezbędnej dokumentacji.
Zabezpieczenie miejsca wypadku
Wezwanie profesjonalnej pomocy
Zawiadomienie PIP oraz prokuratora
Tworzenie zespołu powypadkowego
Działania zespołu powypadkowego
Kwalifikacja prawna wypadku
Sporządzenie protokołu powypadkowego
Zapoznanie poszkodowanego z treścią protokołu
Zatwierdzenie protokołu powypadkowego
Przekazanie zatwierdzonego protokołu powypadkowego pracownikowi
Przekazanie protokołu powypadkowego właściwemu inspektorowi
Rejestr wypadków przy pracy

Specjalista ds. BHP, inspektor ochrony przeciwpożarowej, auditor wiodący ISO 45001:2018, biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym w Warszawie, doradza i szkoli w zakresie bezpieczeństwa pracy w różnych branżach m.in. budownictwie, przemyśle energetycznym oraz zakładach produkcyjnych.