Doświadczenie i wiedza

Audyt ergonomiczny

Jesteś zainteresowany/zainteresowana audytem ergonomicznym?

Ergonomia miejsca pracy w biurze – brzmi jak tani frazes z zakresu BHP, na który nikt nie zwraca uwagi bo przecież wszyscy wiemy, jak należy siedzieć przy komputerze, prawda? Niestety nie do końca… każdy z nas, kto przed ekranem spędza więcej niż 3-4 godziny dziennie spotkał się już z co najmniej jednym spośród kilku problemów:

  • bolący nadgarstek,
  • kłucie w łokciu
  • piekące oczy
  • ból w plecach
  • drętwienie nóg… itd…

Problemów tego typu jest dość sporo i choć nie wszystkie odczuwamy jednocześnie, a czasem jeszcze wcale, to jednak muszę Was zmartwić – niestety, prędzej czy później zaczną się pojawiać. Starajcie się zatem ten moment jak najbardziej od siebie odsunąć… jak? Zadbać o swoje miejsce pracy.

Siedząc w skupieniu po osiem i więcej godzin – zanurzeni w internetowych zasobach i kontaktując się z całym światem – zdajemy się nie zauważać, co się w tym czasie dzieje w naszym organizmie.


FAQ

Masz inne pytania?

Sprawdź nasze pytania i odpowiedzi – wspólnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości!

Cena jest uzależniona od:

  • ilości stanowisk objętych audytem,
  • lokalizacji – podaj planowane miejsce audytu,
  • specjalnych wymagań np. jesteś po kontroli organów zewnętrznych i masz określone zadania do wykonania.

Cena audytu rozpoczyna się od 1000,00 zł netto (+23% VAT) w górę i uwzględnia:

  • wizytę specjalisty o określonym doświadczeniu i wykształceniu,
  • opracowanie raportu po audycie, który będzie zawierał podpowiedzi w zakresie obszarów doskonalenia,
  • stały kontakt i możliwość konsultacji telefonicznej oraz e-mail.
1.

Kontakt

Pierwszym krokiem jest kontakt z nami przez telefon lub mail

2.

Rozmowa

Drugi krok to poznanie potrzeb klienta i zaproponowanie warunków

3.

Współpraca

Trzeci krok to podjęcie współpracy i rozpoczęcie działań


referencje

Zobacz co piszą o nas klienci

Duża fachowość, możliwość skorzystania z usług w trybie online, a także szeroka dostępność czasowa. Z całym przekonaniem polecam Panią Agnieszkę Kuźmicką.

Piotr Błaszczyk

Konsultant Podatkowy w SWGK

Agnieszka prowadziła szkolenia z BHP dla pracowników mojej firmy. Polecam ją jako bardzo dobrego i profesjonalnego szkoleniowca. Cały proces przebiegł sprawnie i w miłej atmosferze.

Marcin Olejnik

CEO w Chatbots

Polecam w 100 procentach! Duża dawka wartościowej wiedzy. 10/10!

Aleksandra Taraszkiewicz

Aleksandra Taraszkiewicz – rozwody, sprawy rodzinne i opiekuńcze

Do pierwszego bólu — który potem zwykle nas już nie opuszcza

Wybierając fotel obrotowy myślimy o tym, żeby był wygodny i niedrogi, a to za mało. Fotel nie może być tylko „JAKIŚ”. Musi być ergonomiczny!!!

Ergonomiczny, czyli jaki?

Dobre, ergonomiczne krzesło pracownicze musi spełniać wiele rygorystycznych wymogów. Przede wszystkim powinno posiadać mechanizmy, które będą umożliwiały regulację jego parametrów w każdym niemal zakresie (regulacja wysokości i głębokości siedziska, regulacja wysokości i odchylenia oparcia, regulacja wysokości podłokietników i zagłówka). regulacja siły odchylenia oparcia…

Fotel ergonomiczny to nie ten, który ma kółka i pozwala dopasowywać pod siebie wysokość siedziska, a ten wyposażony w wiele optymalizujących rozwiązań. Takich rozwiązań, które pozwalają na odpowiednie podparcie odcinka lędźwiowego, ustawienie podłokietników, przybranie zdrowej postawy podczas pracy, możliwości ciągłego ruchu oparcia (oczywiście regulowanego), możliwości poruszania ciałem w każdą stronę. Ciało nie cierpnie, umysł mniej się męczy.

Dzięki tym wszystkim rozwiązaniom technicznym, odpowiednie siedzisko pozwala na uzyskanie najwygodniejszej i jednocześnie najmniej obciążającej kręgosłup i całe ciało pozycji. Dobre krzesło ułatwia koncentrację, poprawia wydajność pracownika i minimalizuje negatywne skutki wielogodzinnego siedzenia przy biurku . Najważniejsze jest zatem, aby krzesło było regulowane na wysokość, posiadało zaawansowany technologicznie mechanizm synchroniczny, było wyposażone w ruchome podłokietniki oraz regulowany zagłówek. – To tylko podstawowy zestaw koniecznych elementów, bez których trudno wyobrazić sobie porządne siedzisko do pracy

W naszej animacji przedstawiamy te najważniejsze możliwości regulacji.

Jeśli chcecie sprawdzić swoje fotele i uzyskać przeszkolenie w zakresie właściwego dostosowania fotela do użytkownika – zapraszamy do konsultacji, świadczymy profesjonalne usługi BHP w Warszawie i online.

Jaki jest koszt przeprowadzenia audytu ergonomicznego?

Cena jest uzależniona od:

  • ilości stanowisk objętych audytem,
  • lokalizacji – podaj planowane miejsce audytu,
  • specjalnych wymagań np. jesteś po kontroli organów zewnętrznych i masz określone zadania do wykonania.

Co uwzględnia cena?

Cena audytu rozpoczyna się od 1000,00 zł netto (+23% VAT) w górę i uwzględnia:

  • wizytę specjalisty o określonym doświadczeniu i wykształceniu,
  • opracowanie raportu po audycie, który będzie zawierał podpowiedzi w zakresie obszarów doskonalenia,
  • stały kontakt i możliwość konsultacji telefonicznej oraz e-mail.

branżowe informacje

Blog

Jesteś zainteresowany naszymi usługami?

Masz pytania?

+48 887 043 666