Zwracamy szczególną uwagę na:
- zasady ewakuacji osób przebywających w budynku;
- obowiązki koordynatorów ewakuacji;
- zasady powiadamiania o ewakuacji;
- zasady kierowania ewakuacją;
- obowiązki pracowników odpowiedzialnych za przebieg ewakuacji,
- zasady zachowania się ewakuowanych podczas ewakuacji;
- zasady komunikowania się z przybyłymi na miejsce funkcjonariuszami Państwowej Straży Pożarnej.
Po przeprowadzonej ewakuacji opracowywany jest protokół, który zawiera informacje takie jak:
- data ewakuacji;
- uczestnicy ewakuacji;
- zasady powiadamiania o ewakuacji;
- rzeczywisty przebieg ewakuacji;
- podsumowanie i wnioski;
- zalecenia Państwowej Straży Pożarnej.
Planujesz przeprowadzenie próbnej ewakuacji dla swojego obiektu i nie wiesz jak to zrobić?
Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy: https://ehsconsulting.pl/kontakt/